Sloopauto Verkopen Leeuwarden, gratis ophaalservice.
Uw defecte auto verkopen? Juist in kapotte auto’s of voertuigen zonder geldige APK keuring hebben wij interesse. Uw sloopauto zit vol met metalen en onderdelen die wij graag willen demonteren. Demontage bedrijven hebben behoefte een constante aanvoer van de juiste onderdelen. Wij kopen uw versleten auto graag op. Het maakt dus niet uit of nu de APK is verlopen of dat juist de koppakking stuk is. Alle voertuigen zijn bij ons welkom!
Afhankelijk van het type en merk geven wij u een inkoopprijs. Dit kan gaan om slechts 100 euro voor een kleine auto maar ook 5000 euro voor een jonge schade auto. De kans dat onderdelen van jonge auto’s weer worden verkocht is veel groter dan bij oudere voertuigen, oudere auto zijn niet zo populair meer. De wagen verbruikt te veel brandstof en de motorrijtuigenbelasting is vaak te hoog. Daarnaast worden vervuilende diesels geweerd uit verschillende grote steden. De onderdelen van ouderen voertuigen worden vaak in bulk geëxporteerd naar Afrika of andere werelddelen waar nog wel genoeg oude voertuigen rond rijden. Meestal gaat het dan om specifieke motoren waar geen of slechts weinig elektronica in is verwerkt
Uw sloopauto in Leeuwarden aanbieden.
Meld uw 123sloopauto vandaag nog aan, via onze website wij komen dan bij u terug met een inkoop voorstel. Meestal kunnen wij de auto bij u thuis komen ophalen. Wij halen immers in geheel Nederland voertuigen ook in Leeuwarden en Hengelo en Heerenveen zijn wij vertegenwoordigd. Naast oudere kapotte auto’s kunt ook uw tweedehands auto hier aanbieden. Auto’s met hoge kilometerstanden of met een lekke koppakking zijn voor ons geen enkel probleem.
Export auto’s steeds lastiger.
Niet elke auto is geschikt voor de export. Vaak verschilt het per land of regio waarnaar men op zoek is. Zo zoekt een Poolse autokoper altijd een dikke Duitse auto. In tegenstelling tot een Afrikaan of Libiër die juiste op zoek is naar een Mazda, of Toyota. Naast deze verschillende wensen beginnen overheidsmaatregelen de export van oudere auto’s te belemmeren. In veel oost Europese landen worden auto’s ouder als 2002 of euro 3 norm niet meer toegelaten ook moet men hoge invoerrechten worden betaald wanneer de cilinderinhoud boven de 2000cc uitkomt. Dit maakt dat niet elke auto zondermeer geschikt is voor de export zelfs de kleinste accessoires kunnen roet in het eten gooien van de exporthandelaar.